mandag den 18. februar 2008

Et par ting om nogle ting

Da bloggen skal fungere som dagbog over 23 ting projekt på bibliotekerne i Sydsjælland og Lolland-Falster (http://23ting-syd.blogspot.com/) er her betragtninger om de første to ting... og hvad der deraf følger.

For det der har taget længst tid var at forsøge at finde et password til en allerede oprettet Googlekonto til jobbrug. Efter den blev nulstillet og en ny valgt var jeg klar til at oprette en tilhørende g-mail (Så nu har jeg tre - en privat, en der bruges steder hvor det kan resultere i spam fx hvis man skal købe en koncertbillet og lægger indlæg i et forum på nettet og denne).

Nu har jeg så oprettet denne blog, der jo primært har interesse for kollegaer der arbejder med 23 ting. Det bliver sjovt at snuse mere til mange af tingene, og også til bloggen hvor tidligere forsøg har resulteret i et par indlæg og en derefter død blog...

1 kommentar:

Ingrid Hjorth Hansen sagde ...

Hej Jan.
Jeg havde også glemt min oprindelige gmailadresse, og oprettede mig på ny. Kunsten er at holde div. mailadresser adskilt fra hinanden. Men jeg tror, det bliveret spændende og lærerigt projekt.