fredag den 11. april 2008

Library Thing

Først det positive. Jeg tror den kan være rigtig god til at diskutere forfatterskaber med ligesindede. Der er sikkert nogle muligheder i gruppefunktionen også for eksisterende læsekredse...

Man må kunne bruge den til noget fagligt. Fx er det godt at Guldborgsund-bibliotekerne er på.. Men hvorfor kan man ikke tilmelde sig Guldborgsund-bibliotekerne. Det ville jo være smart. Det kunne være sjovt at lægge events på og se om vi får respons på det... Det må vi arbejde videre med...

Jeg prøvede også at tilføje Saramago som yndlingsforfatter fra hans forfatterside som der stod man skulle - men det lykkedes ikke.. Må have fat på en ekspert :-)

Ellers synes jeg den er lidt rodet. Layoutet er ikke så godt.. og jeg får ikke uploadet min private bogsamling...

1 kommentar:

Pernille Saul sagde ...

Ja - hvorfor kan man ikke tilmelde sig Guldborgsund-bibliotekerne? Tja - sikkert fordi ingen af Guldborgsund-bibliotekernes bibliotekarer har oprettet en gruppe. Projektet viser jer mulighederne - men initiativerne må I selv tage.