mandag den 15. september 2008

Arto

Mit umiddelbare indtryk af Arto er at det er dansk facebook med et temmelig varieret udbud af klubber og diskussionsmuligheder. Jeg tror jeg havde en ide om at det var mere ensrettet og knap så pluralistisk - tjaa .. det er selvfølgelig ikke muligt med så stort et antalt brugere - så blev jeg så meget klogere.

Jeg læste brokkeartiklen om for lidt musik på MTV i magasinet, og kan jo kun sige at jeg er enig.

Det er svært at vurdere det med klubberne fordi man skal have en profil for at kunne se dem, men der er en pigelæseklub, flere Harry Potter klubber og faktisk en del klubber om bøger. På bloggen om bøger synes jeg at, på trods af mit store stikprøvegrundlag, det vist kun var bibliotekarlone der rent faktisk skrev om bøger, men det gør hun også godt. Der var også en der var glad for at gå på biblioteket. Mere af det tak.

Jeg kan godt forstå at der er mange børn og unge der bruger tid på Arto. Det virker som et alsidigt univers der er skabt. Jeg ved ikke om de potentielle brugere af Arto som jeg kender bruger den og i hvilket omfang.

Ingen kommentarer: