mandag den 8. september 2008

Facebook

Tænk at have været foran med 23 ting en hel uge og så uden at vide det. Jeg bruger ikke oceaner af tid på facebook - men synes at det er meget sjovt. Især er det nyttigt med "status". Det er fint at være opdateret med hvad der sker i venner og families dagligdag.

Jeg har via facebook lært:
At der bor Holmquist´er i Ecuador (Jeg fik en forespørgsel fra Ana De Holmquist om jeg var hendes svoger - Det er jeg ikke, men nu er jeg hendes facebook ven)

At en pige der var udvekslingsstudent fra Bolivia i vores gymnasieklasse i 1994 er dansk gift og har boet i Danmark de sidste 6 år, det var sjovt at høre fra hende igen.

Hvor min ven fra Spanien er ude at rejse i øjeblikket.

Der er også ting ved facebook der er irriterende. Fx får man næsten 100% sikkert tilsendt en pokkers masse ligegyldige videoer på sin væg - men generelt thumbs up herfra.

Ingen kommentarer: