fredag den 6. juni 2008

Last.fm - I see a red door and I want it painted black

Jeg har før set lidt på last.fm som på flere måder er interessant, men som også har nogle begrænsninger der gør at jeg ikke rigtig får gjort så meget ved den...

Jeg synes last.fm er god til inspiration, og den rammer meget godt den stil jeg godt kan li´ud fra de informationer jeg har givet... Men hvis man gerne selv vil have lidt indflydelse på præcis hvad man hører er den ikke så god (Det er selvfælgelig heller ikke det den er lavet til, så det er jo faktisk fair nok...)

Der er for mange sange man kun kan lytte til i 30 sekunder... Jeg hørte lidt: My Morning Jacket, prøvede Wilco (de er ikke tilgængelige), 30 sekunder Bob Dylan, fandt et helt track med Ryan Adams, der desværre ikke var særlig godt..

Jeg tror jeg vil bruge lidt mere tid på last.fm privat - Som der står i beskrivelsen er det en god måde at opdage nye ting på... - men jeg synes der er for lidt indhold sådan lyttemæssigt...

Hvis der er nogen der vil være last.fm venner så er mit brugernavn pledgingmytime... Forresten er det en sød lille nørdet detalje at man kan skifte den røde standard farve ved at painte black og skifte tilbage til Simpley Red... - Ja undskyld, men jeg kan godt li´den slags...






2 kommentarer:

Erik Elkjær Koch sagde ...

Jeg er helt enig omkring farveskiftet. Det synes jeg også er helt fantastisk. Sort - rød, sort - rød, sort - rød. Man kan jo blive ved!

Jan Holmquist sagde ...

... Og det værste er at det gør man også :-)