tirsdag den 3. juni 2008

YouTube - More news from nowhere...

Youtube har jeg brugt en del, dog har jeg ikke selv lagt video på... men der er masser af gode ting at hente... Pølsemanden var fx en "positiv serendipid oplevelse".. Simon & Garfunkel ligeså. Eksemplerne er godt udvalgt til at give et indtryk af hvor bredt YouTube dækker...

Der ligger rigtig mange dårlige piratoptagelser fra Bob Dylan koncerter, hvor lyden er elendig og billederne i bedste fald er grynede.. Jeg kan godt forstå musikere kan blive trætte af at den slags bliver tilgængeligt, når det ikke giver et reelt billede af oplevelsen. Jeg er holdt op med at se det... Der synes jeg lyden er vigtigere end billeder optaget med en mobiltelefon... men man kan jo også se fx videoen til den fremragende More news from nowhere fra Nick Caves nyeste CD " Dig!!!, Lazarus, Dig!!!

Ingen kommentarer: